Marknor OÜ
+372 5656 1436
info@marknor.ee

Milline näeb välja maakleri argipäev?

Milline näeb välja maakleri argipäev?

Kas kinnisvaramaakleri töö on tõesti nõnda lihtne, et tuleb ainult kuulutus portaalidesse üles panna ning hiljem osata raha lugeda? Mis situatsioonid seda kohati lausa maagilist ametit saadavad? Milline näeb välja minu tüüpiline tööpäev?

Klientide soovitused on minu jaoks parim kompliment.

8.00 Minu tööpäev algab Viimsis asuvas kodukontoris, kuna pesamuna on vaja kooli viia ning kodused askeldused vajavad samuti tegemist.

Tööhommik algab kõigepealt arvuti avamise ning sissetulnud e-kirjade lugemisega. Siis heidan pilgu kalendermärkmikusse, mis on mu lahutamatu kaaslane, et veelkord meelde tuletada, mis on saabuva päeva kokkulepitud sündmused. Oluline on ju mõelda päev läbi ning täpsustada oma plaanid.

Helistan paarile tuttavale kinnisvarahindajale, et konsulteerida müüki tulevate kinnisvaraobjektide hindu. Vaja on leida igale objektile õiglane ja parim hind praegusel turul. See on mõistlik, sest oma arvamuse kõrvale on alati hea kuulda kogenud kolleegide nägemust. Lisaks aitab see hoida ennast kursis tänaste turutrendidega.

Kohtumine kliendiga

11.00 Täpselt siis on mul kokku lepitud kohtumine kliendiga Kalamajas, et üle vaadata müüki tulev korter ning koostöös omanikuga leida talle parim hind.
Tihti on omanikul kõrgendatud ootused hinna suhtes ning hea maakleri ülesanne ongi selgitada välja, milline on antud turusituatsioonis objekti reaalne väärtus.

Hea maakleri ülesanne ongi selgitada välja, milline on antud turusituatsioonis objekti reaalne väärtus.

12.00 On kiire lõunaampsu aeg. Vaatan kohvikus arvutist või mobiilist üle hommikupoolikul sisse tulnud e-kirjad ning vastan neist pakilisematele. Edasi ootab juba notar, kus täna sõlmitakse maja ostu-müügileping.

Ees on ootamas notariskäik.

13.00 Käin notaris alati oma klientidega kaasas, kuna pean seda maakleritöö elementaarseks osaks. Pean ju maaklerina olema oma kliendile moraalseks toeks ning kontrollima üle, et tehing saaks sooritatud kliendile turvaliselt ja korrektselt ning et kõik kokkulepped oleksid ka lepingus fikseeritud.

Kusjuures notari juures käies tuleb alati valmis olla ootamatusteks – tehing võib ära jääda vägagi kummalistel asjaoludel, erinevate nüansside tõttu, millele pole ehk varem piisavalt tähelepanu pööratud.

14.15 Lahkun notarist hea tundega – ostjad-müüjad jäid rahule nii tehingu kui ka maaklertööga – see ongi kõige tähtsam! Autos olles helistab mulle proua, kes oli saanud ühelt eelmiselt kliendilt soovituse.

Proua soovib anda müüki oma kahetoalist korterit Kadriorus. Lepime kokku, et vaatan objekti võimalikult ruttu üle ning teen ka põhjaliku turuülevaate.
Sellised, endiste klientide kaudu tulevad kõned soojendavad eriti mu südant – soovitused on minu jaoks parim kompliment.

14.45 Edasi kiirustan Nõmmele, kus üleandmist ootab üürikorter, mille leping sai sõlmitud paar päeva tagasi. Üüriturg on viimasel ajal kõvasti kuumemaks muutunud – kui hind ja kvaliteet on paigas, võtab üürileandmise protsess oluliselt vähem kui uue potentsiaalse üürniku taustakontroll.

Mulle meeldib inimestega suhelda ning naudin töö vaheldusrikkust – pea iga kliendiga õpin juurde midagi uut .

16.00 Nüüd kliendikülastused. Need jäävad tihti õhtusse või pealelõunasse, sest inimestel on töölt raske ära tulla. Sellises rütmis ja erinevates korterites toimetan tihti kella 19 või 20-ni. Teel koju Viimsisse vahetan ma päevaseid uudiseid mõne oma maaklerist kolleegiga või suhtlen klientidega.

Kodukontorisse jõudes on vaja valmis jõuda paar objektianalüüsi – see kuulub reeglina mu käekirja juurde – et pakkuda klientidele koos võrdlusmomentidega ümbruskonnas toimunud tehingutest ja hindadest. Kaalun, kas teha seda veel õhtul või ärgata homme tunnikene varem ja teha seda värske peaga…

Idüll lilledega. Kodu ootab uut omanikku!

20.00 Väsimusest hoolimata vaatan päevale tagasi positiivselt ja rõõmsameelselt. Maakleriamet on minu jaoks see õige – mulle meeldib inimestega suhelda ning naudin töö vaheldusrikkust – pea iga kliendiga õpin juurde midagi uut.

Mul on väga vedanud, et mul on nii head ja toredad kliendid – sellepärast on lihtne teha tööd südamega. Loodan, et sümpaatia on vastastikune.
Päevased tegemised on tehtud ning on aeg tegeleda koduste toimetustega.

 

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga